Brr

Kylan har bara kommit.. Dino har sin varma tröjja ute , han är så söt han har lärt sig att lyfta sina tassar själv in i hålen för benen .. Här kommer en bild på Dinos utdragna tänder , vi fick med dom .. lite läskigt faktiskt.. det var fler tänder än vad jag hade räknat med ... Idag har Dino varit hos min mamma eftersom jag jobbat hela dagen, som tur är har jag ett rörligt jobb och en jätte duktig sambo som kan ta honom annars , men idag så har det varit fullt upp för oss båda , då får han vara hos mamma där han har sin kompis Jackie som är en Shih Tzu , Jackie har precis blivit klippt hos hundfrissan , hans långa päls blir alldeles skitig och lövig i detta väder..Mamma hade sytt en egen hundtröjja åt Jackie jätte fin var den,av en filt hon hade hemma , ska se om jag kan ta en bild på den framöver.. Skulle vilja vara lika kreativ som mamma och sy mina egna hundkläder också ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0